مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-10اقتصادي

بررسی 14 مصوبه افتتاح شده سفر ریاست جمهوری به فارس


مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس، حفر مجدد چاه برای آبرسانی، تلاش برای استفاده از ظرفیت سدها، کمک 800 میلیارد تومانی دولت به پروژه مترو شیراز و شکنندگی فارس در شرایط بحرانی به دلیل کمبود منابع سوخت بخشی، - امیرحسین جمشیدی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز، از برگزاری جلسات با دستگاه های مختلف برای تهیه پیش نویس مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: برای دور دوم سفر با تک تک دستگاه های مختلف تا کنون بیش از 25 جلسه برگزار شده است.

وی افزود: همه دستگاه های اجرایی، خدماتی، حمایتی،  مراکز دانشگاهی با تصمیم استاندار به دو گروه  تقسیم شده اند که یک تعداد با معاونت عمرانی و یک تعداد هم با خود استاندار به این منظور جلسه برگزار می کنند.

جمشیدی گفت: این دستگاه ها نیاز ها و طرح هایی را که در اولویت دارند، ارائه می کنند، اینجا به جمع بندی می رسیم  و در قالب مشخصی که اعلام شده آماده کرده و به نهاد ریاست جمهوری انتقال می دهیم.

قبل از سفر یک جلسه در نهاد برگزار می شود که ما پیشنهادات را مطرح می کنیم و هر چه مصوب شد، در سفر رییس جمهور ارائه می دهیم.

پیشرفت متمم های سفر ریاست جمهوری امسال شتاب می گیرند مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس در پاسخ به این پرسش که چند مورد از مصوبات سفر قبل، پیش نرفت چون متولیان آن منصرف شده بودند، مثل مصوبه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 14 مصوبه افتتاح شده سفر ریاست جمهوری به فارس

بررسی 14 مصوبه افتتاح شده سفر ریاست جمهوری به فارس