مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-19ورزشي

پرونده روسای دو شغله فدراسیون های ورزشی در کمیته حقوقی


فعالیت چند چهره ورزشی در فدراسیون های ورزشی که در عضویت هیات علمی دانشگاه هم هستند در کمیته حقوقی وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طبق دستور العمل لازم الاجرای دیوان عدالت اداری، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها به صورت همزمان نمی توانند در دستگاه های اجرایی حضور پیدا کنند.

بر اساس رأی شماره 2959 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع حکم مقرر در ماده 8 آیین نامه اجرایی تبصره 2 ماده 21 و ماده 121 قانون مدیریت خدمات کشوری (موضوع تصویب نامه شماره 20461/44295 1389/1/31 هیأت وزیران) در خصوص مأموریت کارمندان رسمی یا پیمانی دستگاه های اجرایی مستثنی شده در ماده 117 قانون مدیریت خدمات کشوری و نیز مأموریت اعضای هیأت علمی رسمی یا پیمانی به دستگاه های اجرایی مشمول قانون مذکور، ابطال است.

طبق این رأی، چند روز پیش نامه ای از سوی رییس فراکسیون فرهنگی به وزیر ورزش و جوانان ارسال شده مبنی بر اینکه فعالیت چند تن از رؤسای فدراسیون ها به دلیل اینکه اعضای هیأت علمی دانشگاه هستند، غیرقانونی است.

آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با نامه فراکسیون فرهنگی مجلس به وزیر ورزش در رابطه با وضعیت رؤسای فدراسیون های ورزشی که اعضای هیأت علمی هم هستند، گفت: این موضوع به اداره کل حقوقی وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده روسای دو شغله فدراسیون های ورزشی در کمیته حقوقی

پرونده روسای دو شغله فدراسیون های ورزشی در کمیته حقوقی