مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-29اقتصادي

تورم در انگلیس و تشدید بحران خانواده های نیازمند مسلمان در دسترسی به غذای حلال


الجزیره در گزارشی اعلام کرد که تورم و گرانی در انگلیس خانواده های نیازمند مسلمان را در دسترسی به غذای حلال با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، بحران اقتصادی در بریتانیا چالش های جدیدی را برای اقلیت های مسلمانان در دسترسی به غذای حلال نشان می دهد، به ویژه که سال گذشته هشدارهای زیادی در مورد ورشکستگی بانک های مواد غذایی در بریتانیا داده شده بود.

با افزایش نیاز جامعه انگلیس به بانک های غذایی، نیازهای خاص مانند غذای حلال، غذای دیابتی بدون لاکتوز یا گلوتن و سایر رژیم های غذایی خاص نیز افزایش می یابد که همین امر فشار بر بانک های مواد غذایی را تشدید می کند.

این در شرایطی است که هزینه قبوض گاز در انگلیس حدود 130 درصد افزایش یافته، در حالی که تورم قیمت مواد غذایی در این کشور نیز به طور کلی به 16.

7 درصد رسیده است و هزینه مواد غذایی که جزو رژیم غذایی ویژه طبقه بندی می شوند، بیش از پیش افزایش یافته است.

کیت کورتوس، مسئول بانک غذای Love Works در منطقه ساری در جنوب شرقی لندن تاکید کرد که وضعیت کمبود غذا طی یک سال اخیر از کنترل خارج شده است.

تعداد دریافت کنندگان بسته های غذایی از 741 نفر در سال 2019 به 2590 نفر در سال 2022  رسیده است  و تقاضا برای بسته های غذایی در فصل زمستان به دلیل قبوض ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم در انگلیس و تشدید بحران خانواده های نیازمند مسلمان در دسترسی به غذای حلال

تورم در انگلیس و تشدید بحران خانواده های نیازمند مسلمان در دسترسی به غذای حلال