مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-09ورزشي

نشست بررسی کتاب دیپلماسی فوتبال برگزار می شود


نشست بررسی کتاب «دیپلماسی فوتبال: روابط بین الملل و فوتبال از 1914 تا امروز» توسط آکادمی دیپلماسی و خانه اندیشه ورزان جوان با حضور جمعی از نخبگان دیپلماسی و فوتبال برگزار می شود.

- نشست بررسی کتاب دیپلماسی فوتبال: روابط بین الملل و فوتبال از 1914 تا امروز توسط آکادمی دیپلماسی و خانه اندیشه ورزان جوان با حضور جمعی از نخبگان دیپلماسی و فوتبال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست بررسی کتاب دیپلماسی فوتبال: روابط بین الملل و فوتبال از 1914 تا امروز به همت آکادمی دیپلماسی و خانه اندیشه ورزان جوان با حضور حمید رضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و مشاور سابق امور بین الملل فدراسیون فوتبال، احسان محمدی، مشاور بین الملل دانشگاه تهران، رییس آکادمی دیپلماسی و مترجم کتاب، محمد سلطانی فر، استاد علوم ارتباطات اجتماعی و میثم زمان آبادی، مدرس و پژوهشگر دکتری روانشناسی رسانه دانشگاه فیلدینگ، برگزار می شود.

کتاب دیپلماسی فوتبال: روابط بین الملل و فوتبال از 1914 تا امروز اثری میان رشته ای است از دوازده نویسنده برجسته ویراسته هدر ال.

دیکتر، ترجمه احسان محمدی با مقدمه ای از احمد نقیب زاده که پیوند میان فوتبال و دیپلماسی در یک قرن اخیر را به تصویر می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی کتاب دیپلماسی فوتبال برگزار می شود

نشست بررسی کتاب دیپلماسی فوتبال برگزار می شود