مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:162023-06-08سياسي

تصویب لایحه مقابله با تحریم و حمایت از تحریم شدگان ایرانی


محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در رابطه با «لایحه مقابله با تحریم و حمایت از تحریم شدگان ایرانی» گفت: این لایحه در طول یک سال گذشته با همکاری وزارت امور خارجه و کارشناسان حقوق بین الملل تهیه و در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت به تصویب رسیده است.

- محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در رابطه با لایحه مقابله با تحریم و حمایت از تحریم شدگان ایرانی گفت: این لایحه در طول یک سال گذشته با همکاری وزارت امور خارجه و کارشناسان حقوق بین الملل تهیه و در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت به تصویب رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ لایحه پیشنهادی معاونت حقوقی رییس جمهوری درباره نحوه مقابله با تحریم بیگانگان و حمایت از اشخاص تحریم شده ایرانی و پیگیری حقوق تحریم شدگان در مراجع بین المللی به تصویب هیئت وزیران رسید.

محمد دهقان با اعلام این خبر یادآور شد: با اینکه جمهوری اسلامی ایران بیشترین خسارات را از ناحیه تحریم ها متحمل شده است، هیچگاه از طرف دولت لایحه ای برای مقابله با تحریم ها تقدیم مجلس شورای اسلامی نشده بود.

وی افزود: این لایحه در طول یک سال گذشته با همکاری وزارت امور خارجه و کارشناسان حقوق بین الملل تهیه و در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت به تصویب رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه مقابله با تحریم و حمایت از تحریم شدگان ایرانی

تصویب لایحه مقابله با تحریم و حمایت از تحریم شدگان ایرانی