مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-12پزشكي

درمان جراحی برای خشکی چشم وجود ندارد


متخصص چشم با بیان اینکه درمان جراحی برای خشکی چشم وجود ندارد، گفت: درمان برای خشکی چشم همان درمان های دارویی هستند که جایگزین های اشک طبیعی چشم انسان هستند.

- ایسنا/زنجان متخصص چشم با بیان اینکه درمان جراحی برای خشکی چشم وجود ندارد، گفت: درمان برای خشکی چشم همان درمان های دارویی هستند که جایگزین های اشک طبیعی چشم انسان هستند.

عباس افکاری در گفت وگو با ایسنا، ابراز کرد: خشکی چشم علل متفاوتی دارد و در سنین مختلف فرق می کند؛ افراد مسن به دلایل مختلف از جمله تحلیل رفتن غده های اشکی و اختلال در غده های چربی چشم دچار این مشکل می شوند.

وی با اشاه به اینکه محیط نیز بر خشکی چشم تأثیر دارد، گفت: کارهای خاصی که انجام می دهیم از جمله افرادی که کار زیاد و مداوم با مانیتور و سیستم انجام می دهند چشم های این افراد در معرض خشکی قرار دارد.

افکاری یادآور شد: افرادی که جراحی های چشم انجام داده اند جراحی لازک، لیزیک و جراحی آب مروارید بعد از این پروسه ها معمولاً میزان خشکی چشم افزایش می یابد.

این متخصص با تأکید بر اینکه اگر خشکی چشم به دلیل عوامل محیطی رخ داده باشد خشکی چشم قابل برگشت است، گفت: با اصلاح روش زندگی و یک سری داروها خشکی از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان جراحی برای خشکی چشم وجود ندارد

درمان جراحی برای خشکی چشم وجود ندارد