مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 07:052023-05-29سياسي

شکستن رکورد بیشترین استقبال مخاطبین در طرح ملی بشری در شرقی ترین نقطه ایران


مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح بشری در سومین شهر پس از زاهدان و زابل در شرقی ترین نقطه ایران؛ شهرستان سراوان به مدت 3روز با استقبال بی نظیر و چشمگیر جامعه قرآنی استان در حال برگزاری است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح بشری در سومین شهر پس از زاهدان و زابل در شرقی ترین نقطه ایران؛ شهرستان سراوان به مدت 3روز با استقبال بی نظیر و چشمگیر جامعه قرآنی استان در حال برگزاری است.

علی سرگزی در گفت وگو با ایسنا- افزود: طرح بشری؛ آموزش نوین قرآن کریم در استان های کشور با هدف فراگیری قرآن به سبک پیامبر مکرم اسلام(ص)، آموزش به روش آکادمیک، ارائه ی محتوا و مطالب آموزشی استاندارد، جلوگیری از اتلاف زمان، قابل درک برای همه قشرهای جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا برای فعالیت در امور قرآنی، ساده سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: این طرح قرآنی در اولین روز برگزاری با استقبال بی نظیری در سراوان روبرو شد که تاکنون 450 نفر در این طرح ملی ثبت نام کرده اند و انتظار آن می رود که در روزهای آتی این ثبت نام ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن رکورد بیشترین استقبال مخاطبین در طرح ملی بشری در شرقی ترین نقطه ایران

شکستن رکورد بیشترین استقبال مخاطبین در طرح ملی بشری در شرقی ترین نقطه ایران