مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-17بين الملل

اعلام زمان آغاز بکار سفارت عربستان در تهران از سوی منابع سعودی


منابع سعودی گفته اند که سفارت در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد بعد از عید قربان کار خود را آغاز می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد بعد از عید قربان کار خود را آغاز می کنند.

این خبر براساس منابع محلی عربستان اعلام شده و آنگونه که شبکه خبری الاخباریه عربستان سعودی گزارش داده است، این خبر همزمان با حضور فیصل بن فرحان ، وزیر امور خارجه عربستان در تهران اعلام شده است.

شبکه خبری الاخباریه همچنین افزود: وزیر خارجه عربستان سعودی در سفر رسمی خود به تهران با ابراهیم رییسی ، رییس جمهور ایران دیدار کرده است.

بحجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر شنبه در دیدار وزیر خارجه عربستان سعودی با استقبال از برقراری روابط دو کشور مهم و اثرگذار جهان اسلام، به موسم حج و حضور مسلمانان از اقصی نقاط دنیا در سرزمین وحی اشاره کرد و افزود: اقتضای اعتقادات اسلامی، حسن همسایگی و منافع دو ملت در گفتگو و تعامل تهران و ریاض است.

رییس جمهور با تاکید بر سیاست همسایگی دولت و اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ مانعی برای توسعه روابط با کشورهای اسلامی ندارد، به استقبال و خرسندی دولت ها و ملت های اسلامی از برقراری روابط تهران- ریاض اشاره کرد و اظهار داشت: تنها دشمنان مسلمانان و در رأس آنها رژیم صهیونیستی از توسعه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان آغاز بکار سفارت عربستان در تهران از سوی منابع سعودی

اعلام زمان آغاز بکار سفارت عربستان در تهران از سوی منابع سعودی