مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 02:252023-05-29اقتصادي

تکمیل پروژه های کتابخانه ای تسریع می شود


تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه کتابخانه سازی در شهرستان های خلخال و پارس آباد و آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل مورد تأکید بوده و اعتبارات این پروژه ها تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست اعضای انجمن کتابخانه های استان اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته فرهنگ مطالعه در بین کلیه آحاد جامعه نهادینه شده و لازم است این فرهنگ آن گونه که باید، در بین نوجوانان و دانش آموزان ما نیز به طور عملی ترویج و عملی شود.

وی با بیان این که فردی که دانایی دارد زندگی با کیفیت تری دارد، افزود: تاکنون نتوانسته ایم آگاه سازی لازم را در خصوص ارزش و اهمیت مطالعه در بین جامعه و دانش آموزان انجام دهیم که باید برنامه ریزی های مناسبی از سوی آموزش وپرورش و کتابخانه های استان اردبیل در این زمینه عملی شود.

مفاخر حوزه فرهنگ و هنر و کتاب و کتابخوانی تجلیل شوند استاندار اردبیل تصریح کرد: مدیریت مناسب اوقات فراغت دانش آموزان و ترغیب به کتابخوانی، فعال نگه داشتن کتابخانه های مدارس در فصل تابستان برای بهره مندی دانش آموزان و همچنین باز بودن کتابخانه های عمومی در بعدازظهرهای تابستان نیز از جمله موارد مهم برای فرهنگ سازی و ترغیب مطالعه در بین دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های کتابخانه ای تسریع می شود

تکمیل پروژه های کتابخانه ای تسریع می شود