مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-12سياسي

حوزه در عصر امام خمینی(س)


«امام و حوزه»، «استقلال سیاسی و اقتصادی حوزه های علمیه»، «حوزه مطلوب در نگاه امام خمینی(س)»، «جایگاه مرجعیت در دیدگاه امام خمینی(س)»، - امام و حوزه ، استقلال سیاسی و اقتصادی حوزه های علمیه ، حوزه مطلوب در نگاه امام خمینی(س) ، جایگاه مرجعیت در دیدگاه امام خمینی(س) ، دغدغه ها و نگرانی های امام خمینی(س) درباره حوزه ، استقلال حوزه ها ، صراط مستقیم روحانیت و راه های انحرافی پیش روی آن و آیت الله خمینی چگونه با امام خمینی(س) ملقب شد؟ از جمله مطالب شماره 104 نشریه حضور است.

شماره 104 نشریه حضور به مناسبت یکصدمین سالروز تأسیس حوزه علمیه قم، با آثار و گفتارهایی از حضرات آیات و حجج اسلام محمدعلی گرامی، سید مصطفی محقق داماد، محمدرضا رحمت، سید هادی خامنه ای، مجید انصاری، محمد سروش محلاتی، محسن غرویان، سید رضا اکرمی، سید مجتبی نورمفیدی و علی کمساری به نقش امام خمینی(س) در حوزه و حوزه در عصر امام خمینی(س) پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، این نشریه که با صاحب امتیازی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) منتشر می شود و صاحب امتیاز آن حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری است، شورای سیاستگذاری آن را احمد مسجد جامعی، محمدعلی خسروی، محمد عبداللهیان، محمدرضا حشمتی، امین عارف نیا، حسن پویا و علی اصغر میرشکاری تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه در عصر امام خمینی(س)

حوزه در عصر امام خمینی(س)