مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:562023-05-28ورزشي

انتقاد رییس هیأت کشتی لرستان به سرمربی تیم ملی نوجوانان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از روابط عمومی هیات کشتی لرستان، فرید بهرامی رییس هیات کشتی استان در پی حذف مرتضی دالوند کشتی گیر وزن 92کیلوگرم فرنگی کار لرستانی تیم ملی نوجوانان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: مرتضی دالوند در انتخابی های تیم ملی و مسابقات قهرمان کشوری اول شده است و این حق مرتضی است که دوبنده تیم ملی را بر تن کند، اما در اقدامی عجیب و غیرقابل قبول در وزن 92 کیلوگرم به جای مرتضی دالوند از فرد دیگری دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: مساله سلیقه سرمربی نیست، موضوع ظلم به کشتی لرستان است و اگر قرار باشد تنها به حرمت مسائل درون خانوادگی کشتی در مقابل سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور سکوت کنم ، به خانواده بزرگ خودم ، کشتی لرستان خیانت کرده ام.

رییس هیات کشتی لرستان تصریح کرد: مگر چرخه انتخابی تیم های ملی در رده های پایه، مسابقات انتخابی تیم ملی در پایان سال 1401 نبوده است ، پس این رفتار چه معنایی دارد؟ وی یادآور شد: بنده رسما با فدراسیون کشتی نامه نگاری کرده ام که چرا آقای سرمربی اعلام می کند به چرخه انتخابی اعتقادی ندارم، این کار استعدادسوزی است و ظلم به استان هایی است که به سختی فعال هستند، دالوند از سرمایه های کشتی لرستان و ایران است و حذف وی کار نادرستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس هیأت کشتی لرستان به سرمربی تیم ملی نوجوانان

انتقاد رییس هیأت کشتی لرستان به سرمربی تیم ملی نوجوانان