مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-14سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با دانشگاه امام صادق(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در نشست همکاری مشترک مسولان این مجموعه با دانشگاه امام صادق (ع) که با حضور سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه، - امضای تفاهم نامه همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با دانشگاه امام صادق(ع) موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دانشگاه امام صادق(ع) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در نشست همکاری مشترک مسولان این مجموعه با دانشگاه امام صادق (ع) که با حضور سردار محمدقاسم ناظر مدیرعامل موزه، معاونین فرهنگی دو مجموعه و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه برگزار شد، تفاهمنامه همکاری بین دو مجموعه امضا شد.

این تفاهم نامه که در راستای نهادینه نمودن فرهنگ و ارزش های هویتی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت منعقد شد؛ طرفین بر همکاری های مشترک در زمینه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و رسانه ای تاکید کردند.

در ابتدای این نشست سردار ناظر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در حوزه تولید محتوا در بستر های فضای رسانه ای و مجازی گفت: با توجه به تاکیدات معظم له، امروز یکی از مهم ترین وظایف دستگاه های فرهنگی تولید محتوای مناسب با ذائقه نسل جوان در جهت تبیین علمی و نظری معارف و ارزش های دفاع مقدس است که ما نیز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با دانشگاه امام صادق(ع)

امضای تفاهم نامه همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با دانشگاه امام صادق(ع)