مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-17سياسي

تشکیل صندوق تامین مالی برای طرح های توسعه ای و دانشی رصدخانه ملی


معاون علمی رییس جمهوری از حمایت های زیرساختی، کارگزاری و بازارسازی، با نقش آفرینی بخش خصوصی در کنار رصدخانه ملی ایران و پژوهشگاه دانش های بنیادی برای تشکیل یک صندوق تامین مالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، طرح های توسعه ای و دانشی رصدخانه ملی ایران با حضور رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

روح الله دهقانی فیروزآبادی در این نشست که با حضور جواد لاریجانی رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی، جمعی از اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه و فعالان رصدخانه ملی ایران برگزار شد، گفت: دانشمندان، متخصصان و دست اندرکاران زیادی در پروژه راه اندازی رصدخانه ملی ایران فعالیت داشتند و زحمات و تلاش هایشان برای کشور و پیشرفت دانش مأجور است.

قطعا زحمات فرزندان نخبه و دانشمند این سرزمین، برای امروز و آینده راهگشا و ارزشمند خواهد بود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، با اشاره به این که حرکت در مسیر پیشرفت مستلزم شناخت روندهای جهانی در عین تعریف مدلی بومی و استاندارد مبتنی بر نیاز داخلی است ادامه داد: زمان طولانی که برای اجرا و نهایی شدن این پروژه صرف شد، تا حدی از ظرفیت اثربخشی جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل صندوق تامین مالی برای طرح های توسعه ای و دانشی رصدخانه ملی

تشکیل صندوق تامین مالی برای طرح های توسعه ای و دانشی رصدخانه ملی