مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:052023-05-28فرهنگي

کوتسی با یک رمان جدید به بازار نشر برگشت


جی.

ام.

کوتسی نویسنده برنده نوبل از آفریقای جنوبی جدیدترین رمانش را به زبان اسپانیایی منتشر کرد تا از فرهنگ جنوب در برابر هژمونی شمال حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ال پایس، برنده جایزه نوبل آفریقای جنوبی داستان عاشقانه یک پیانیست لهستانی و یک زن اهل بارسلونا را در رمان جدیدش روایت می کند.

این رمان برای اولین بار به زبان اسپانیایی منتشر شده است.

سال 2011، سولداد کنستانتینی، ناشر آرژانتینی از کوتسی دعوت کرد تا با راه اندازی یک کتابخانه شخصی به بررسی مهمترین کتاب های دوران بپردازد.

از آن زمان کوتسی این انتشارات کوچک مستقل در آرژانتین را به سکوی پرتاب آثارش در جهان بدل کرده و قبل از اینکه آنها به زبان اصلی انگلیسی منتشر شوند، به زبان اسپانیایی به بازار می آیند.

به همین دلیل ال پولاکو یا لهستانی جدیدترین رمان کوتسی به تازگی در آرژانتین به زبان اسپانیایی منتشر شده و برای نسخه اصلی آن که به زبان انگلیسی نوشته شده باید هنوز تا اواخر سال منتظر ماند.

داستان این رمان در کاتالونیای اسپانیا اتفاق می افتد و یک پیانیست لهستانی آثار شوپن شیفته بئاتریز، زنی از بارسلون که عاشق موسیقی است، می شود.

در پس زمینه داستان عشق جورج ساند و شوپن و بئاتریس محبوب دانته جای دارد و کوتسی قصد دارد تا تضاد بین عشق های رمانتیک و زمان حال را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتسی با یک رمان جدید به بازار نشر برگشت

کوتسی با یک رمان جدید به بازار نشر برگشت