مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-03سياسي

نشست معاونان و مدیران فرهنگی منطقه 6 کشور برگزار شد


نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه 6 کشور با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم در نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه 6 کشور با تبریک میلاد امام رضا علیه السلام، پیروی از الگوها و رهنمودهای ائمه اطهار را راهگشای مشکلات دانست و گفت: در کار فرهنگی باید اولویت های ائمه اطهار(ع) و سیره شهدا و مهربانی آنها را در جامعه تکثیر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی را باید با عطوفت و مهربانی انجام داد، خاطر نشان کرد: با عصبانیت  نمی توان در کار فرهنگی موفق بود، همان گونه که در مسایل تربیتی خانواده نیز برای الگوپذیری فرزندان باید آنها را غرق در محبت کرد.

  معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به تاریخ وتمدن و فرهنگ غنی ایران اشاره کرد و افزود: شهر کاشان نیز سرشار از خاطره های تمدنی و اصیل کشور است و فرهنگ و تمدن و سابقه فرهنگی کاشان زبانزد است.

وی با اشاره به اغتشاشات و مسئله عفاف و حجاب  خاطر نشان کرد: ملت و تاریخ ایران قدمت و مولفه های آشکار و دلالت های منطقی و آشکار و انسانی داشته که هیچ موقع  قابل دستکاری نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست معاونان و مدیران فرهنگی منطقه 6 کشور برگزار شد

نشست معاونان و مدیران فرهنگی منطقه 6 کشور برگزار شد