مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 02:502023-06-01بين الملل

رایزنی ضد ایرانی مشاور امنیتی کاخ سفید با مقام های صهیونیست


مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با وزیر امور راهبردی و مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واشنگتن، درباره برنامه هسته ای ایران و جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته ای گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جِیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید بامداد جمعه با تساحی هانقبی مشاور امنیت داخلی رژیم موقت صهیونیستی و ران دِرمر وزیر امور راهبردی این رژیم رایزنی کرد.

به نوشته رسانه های آمریکایی، سالیوان در دیدار با هانقبی و درمر در کاخ سفید، بر هدف دولت آمریکا برای بهبود وضعیت امنیتی و کمک به اقتصاد رژیم تروریست صهیونیستی در سراسر منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

کاخ سفید طی بیانیه ای ضمن اعلام خبر این نشست، گفت: سالیوان با مشاور امنیت داخلی و وزیر امور راهبردی اسراییل درباره پرونده هسته ای ایران و هماهنگی ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای گفتگو کرد .

در این بیانیه آمده است: سالیوان در دیدار با هانقبی و درمر، راه های مقابله با ایران، تهدیدات آن و نیروهای نیابتی در خاورمیانه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

دو طرف درباره نگرانی مشترک از تعمیق روابط نظامی ایران با روسیه گفتگو کردند .

بر این اساس، مشاور امنیت ملی کاخ سفید همچنین خواستار برداشته شدن گام های بیشتر توسط رژیم جعلی صهیونیستی برای بهبود زندگی فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ضد ایرانی مشاور امنیتی کاخ سفید با مقام های صهیونیست

رایزنی ضد ایرانی مشاور امنیتی کاخ سفید با مقام های صهیونیست