مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-19سياسي

قاضی زاده هاشمی: اجرای برنامه هفتم نیازمند مدیران تحول خواه است


نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای اجرای برنامه هفتم نیازمند مدیران میدانی تحول خواه، پُرانگیزه و توانمند است.

- نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای اجرای برنامه هفتم نیازمند مدیران میدانی تحول خواه، پُرانگیزه و توانمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سیداحسان قاضی زاده هاشمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز کشور دوران گذار از تهدیدهای روزافزون دشمنان قسم خورده خود را به سمت ثبات و آرامش طی می کند، در این مسیر عزت و ایستادگی جوانان انقلابی در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ایران را مقاوم تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه لایحه برنامه هفتم دیروز توسط رییس جمهور به مجلس تقدیم شد، گفت: برنامه هفتم زمانی می تواند عملیاتی شود که ناظر بر حل مسائل و مشکلات روز مردم ایران باشد.

نگاه واقع بینانه و نه شعاری، نگاه عملگرایانه و نه تئوری پردازی هایی که با مشکلات آحاد مردم ایران فاصله ای نجومی دارد و حتی ممکن است طرح بعضی مسائل موجبات نگرانی شود.

دارا بودن نگاه چند جانبه و منظومه ای برای حل مسائل همه نقاط و استان های ایران اسلامی و نه نگاه به طبقه و منطقه خاص، نگاه اقتصادی که مردم اثر آن را در سفره و معیشت روزمره خود ببینند، نه نگاه آماری که اعلام رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: اجرای برنامه هفتم نیازمند مدیران تحول خواه است

قاضی زاده هاشمی: اجرای برنامه هفتم نیازمند مدیران تحول خواه است