مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-12اقتصادي

وضعیت آبرسانی به شهر تاکستان چگونه است؟


در حال حاضر حفر یک چاه با 90 درصد پیشرفت در تاکستان در حال انجام است و 2 چاه دیگر نیز جهت پیشگیری از بروز تنش آبی در تابستان 1403 در مراحل تملک زمین و انتخاب پیمانکار برای حفاری است و اقداماتی همچون کشف و قطع بیش از 120 انشعاب غیرمجاز و اصلاح شبکه توزیع آب نیز .

- ایسنا/قزوین در حال حاضر حفر یک چاه با 90 درصد پیشرفت در تاکستان در حال انجام است و 2 چاه دیگر نیز جهت پیشگیری از بروز تنش آبی در تابستان 1403 در مراحل تملک زمین و انتخاب پیمانکار برای حفاری است و اقداماتی همچون کشف و قطع بیش از 120 انشعاب غیرمجاز و اصلاح شبکه توزیع آب نیز از جمله اقدامات انجام گرفته محسوب می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی آب و فاضلاب شهرستان تاکستان، تداوم خشکسالی و پایین رفتن سطح آب سفره های زیرزمینی در کشور یکی از دلایل مهم چالش های موجود آبرسانی است به نحوی که از ابتدای سال 1400 تا کنون علی رغم حفر، تجهیز و راه اندازی پنج حلقه چاه عمیق جدید و بهسازی و مهندسی مجدد 6 حلقه از چاه های قبلی شهر تاکستان، به ظرفیت تولید آب شهر اضافه نشده و صرفاً جبران کسری خشک شدن سایر چاه ها شده است.

بنا بر این خبر در حال حاضر حفر یک چاه دیگر با 90 درصد پیشرفت در حال انجام است و 2 چاه دیگر نیز جهت پیشگیری از بروز تنش آبی در تابستان 1403 در مراحل تملک زمین و انتخاب پیمانکار برای حفاری است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آبرسانی به شهر تاکستان چگونه است؟

وضعیت آبرسانی به شهر تاکستان چگونه است؟