مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-14اقتصادي

4271 مسکن شهری و روستایی سمنان؛ در انتظار وام


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه چهار هزار و 271 واحد شهری و روستایی استان سمنان در انتظار دریافت تسهیلات طرح مسکن ملی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان سمنان که با هدف بررسی تسهیلات پرداختی طرح مسکن ملی در سالن معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، با اشاره به مشکلات به وجود آمده در بخش اعطای تسهیلات مسکن اظهار کرد: با توجه به اینکه نرخ تسهیلات از 23 به 18 درصد کاهش و مبلغ نیز از 300 میلیون به 500میلیون افزایش پیدا کرد این موضوع به بانک ها هنوز ابلاغ نشده و منجر به تأخیر در پرداخت به صورت موقت شد.

وی تصریح کرد: به محض اعلام نرخ و مبلغ تسهیلات از سوی بانک مرکزی، بانک های عامل موظف به پرداخت تسهیلات هستند و متقاضیان می توانند برای دریافت وام به بانک ها مراجعه کنند.

حمیدی تصریح کرد: در حوزه روستایی تاکنون 1800 نفر برای دریافت تسهیلات مسکن در طرح ملی به بانک ها معرفی شدند و بیش از یک هزار و 230 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و مابقی در مسیر پرداخت هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: در حوزه شهری راه و شهرسازی و شرق استان سمنان تاکنون 2 هزار و 419 واحد را جهش نهضت ملی مسکن پرداخت و سه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4271 مسکن شهری و روستایی سمنان؛ در انتظار وام

4271 مسکن شهری و روستایی سمنان؛ در انتظار وام