مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-15سياسي

تنها 50 درصد بودجه واگذاری پروژه های فرهنگی به مردم تخصیص یافت


نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با بیان اینکه در بودجه سال گذشته و از محل تبصره 14، 600 میلیارد تومان برای واگذاری پروژه های فرهنگی به مردم از سوی مجلس در نظر گرفته شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ظهر امروز در آیین آغاز به کار 52 کلان پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه ای در استان با عنوان محیا که در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز قرار باشد در گام دوم و جریان قدرتمند انقلاب اسلامی مهمترین جبهه را برای حفظ و ارائه برنامه نام ببریم بدون شک جبهه ی فرهنگی است.

وی اضافه کرد: جبهه فرهنگی خمیرمایه اصلی جبهه های سیاسی و اقتصادی است ضمن اینکه می تواند به تحقق اهداف انقلاب در جبهه های سیاسی و اقتصادی نیز کمک کند.

نماینده مردم تبریز افزود: امام خمینی (ره) در سایه انقلاب اسلامی ایران، اندیشه و بصیرت مردم را ارتقا داده و متعالی کرد و صبغه ی این انقلاب باشکوه فرهنگی است.

میرتاج الدینی تاکید کرد: اگر این نگرش را داشته باشیم در سخت ترین شرایط اقتصادی و علیرغم هجمه های امپراطور رسانه ای جهان علیه این نظام مقدس، باز مدافع انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی ادامه داد: دشمنان برای تضعیف فرهنگ ما سرمایه گذاری می کنند و تلاش می کنند تا به شیوه های مختلف تفکر رضاخانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 50 درصد بودجه واگذاری پروژه های فرهنگی به مردم تخصیص یافت

تنها 50 درصد بودجه واگذاری پروژه های فرهنگی به مردم تخصیص یافت