مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 23:002023-06-16اقتصادي

پروژه مسکن ملی اردکان تا پایان مرداد تحویل می شود


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردکان با ارائه گزارشی از روند اجرا و واگذاری پروژه 256 واحدی طرح اقدام ملی مسکن شهر اردکان گفت: این پروژه تا پایان مرداد به طور کامل تحویل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود جدیدی در بازدید از پروژه مسکن ملی اردکان اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه 256 واحدی اقدام ملی مسکن شهر اردکان از شهریور سال 1400 در زمینی به مساحت تقریبی 7 هکتار و با زیربنای 33 هزار مترمربع آغاز شد.

وی عنوان کرد: واحدها در قطعات 150 متری به صورت ویلایی یک طبقه و دو خوابه و با زیربنای تقریبی هر واحد شمالی، 110 مترمربع و هر واحد جنوبی 140 مترمربع در دست احداث است.

جدیدی یادآور شد: احداث واحدها تا پایان مرحله سفت کاری بوده و تسهیلات بانکی پروژه به ازای هر واحد 550 میلیون تومان با بازپرداخت 20 ساله و دوره تنفس دو ساله است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردکان با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در مراحل پایانی خود قرار دارد، اظهار داشت: تاکنون 112 واحد توسط پیمانکار تحویل داده شده که از طرف بنیاد مسکن نیز به ترتیب واریز وجه و به انتخاب خود متقاضی در حال تحویل است.

جدیدی یادآور شد: بقیه واحدها نیز تا پایان مردادماه تکمیل و به خریداران تحویل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکن ملی اردکان تا پایان مرداد تحویل می شود

پروژه مسکن ملی اردکان تا پایان مرداد تحویل می شود