مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-19اقتصادي

افزایش 2 برابری بهره برداری از واحدهای گلخانه ای در اردبیل


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به بهره برداری از 23 هکتار واحدهای گلخانه ای گفت: بهره برداری از این واحد ها در استان نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

- نادر تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به کسب رتبه نخست شهرک های گلخانه ای اردبیل در بین استان ها اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری در سطح 23 هکتار واحدهای گلخانه ای به بهره برداری رسیده است که نسبت به سال گذشته 2 برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه با تخصیص تسهیلات بانکی این سطح تا پایان سال جاری به 130 هکتار خواهد رسید، خاطرنشان کرد: تا کنون از 23 هکتار واحد گلخانه ای احداثی جدید در حدود 2 هزار تن انواع محصولات گلخانه ای شامل فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی، خیار، بادمجان و گل رز تولید و به بازارهای هدف داخلی به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه ارسال شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به وجود 10 شهرکت گلخانه ای و دامپروری در شرکت شهرک های کشاورزی استان بیان کرد: این شهرک ها دارای یک هزار و 700 هکتار گلخانه به تعداد 7 واحد و 3 شهرک دامپروری در سطح 60 هکتار است که میزان سطح مفید گلخانه ای در اردبیل را می توان یک هزار و 200 هکتار عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری بهره برداری از واحدهای گلخانه ای در اردبیل

افزایش 2 برابری بهره برداری از واحدهای گلخانه ای در اردبیل