مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 20:302023-06-05حوادث

فرماندار خرم آباد: مرحومه «منصوره سگوند» از کارکنان نیروی انتظامی نبود


مرحومه منصوره سگوند از کارکنان نیروی انتظامی نبود و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدباقر احمدی چگنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنابر اعلام اورژانس شهر آبدانان و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهر از توابع استان ایلام روز گذشته دانشجوی دختر لرستانی به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.

فرماندار خرم آباد افزود: خبرهای تکمیلی به آگاهی مردم استان خواهد رسید.

پیش از این رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزییات اقدامات درمانی انجام شده در خصوص این فرد گفته بود که در روز یکشنبه 1402/3/14 ساعت 14:56 طی تماس تلفنی با اورژانس 115 مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت های پزشکی اعلام شده که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت 15:00 به محل حادثه می رسد.

دکتر صید نور علیمرادی افزود: بیمار با ارست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه توسط جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می شود و عملیات احیاء داخل حیاط شروع و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می یابد و در ساعت 15:15 دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خرم آباد: مرحومه «منصوره سگوند» از کارکنان نیروی انتظامی نبود

فرماندار خرم آباد: مرحومه «منصوره سگوند» از کارکنان نیروی انتظامی نبود