مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:232023-06-21اجتماعي

شاداب سازی 400 مدرسه چهارمحال و بختیاری در تابستان انجام می شود


شهرکرد_مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله دوم طرح «روح الله عجمیان» در تعطیلات تابستان با حضور 450 گروه جهادی 400 مدرسه بهسازی و شاداب سازی می شوند.

- شهرکرد_مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله دوم طرح روح الله عجمیان در تعطیلات تابستان با حضور 450 گروه جهادی 400 مدرسه بهسازی و شاداب سازی می شوند.

سلمان کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: طرح شهید روح الله عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب سازی مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس و قرارگاه جهادی چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

وی افزود: اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان امسال در دو مرحله تعطیلات عید نوروز و تابستان آغاز پیش بینی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مرحله اول طرح که در تعطیلات نوروز انجام شد با مشارکت 45 گروه جهادی 17 مدرسه و 56 کلاس درس رنگ آمیزی شدند.

کارگر عنوان کرد: مرحله دوم طرح روح الله عجمیان در تعطیلات تابستان انجام می شود و 450 گروه جهادی در قالب این طرح به 400 مدرسه در سطح چهارمحال و بختیاری بر اساس سهمیه مشخص اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاداب سازی 400 مدرسه چهارمحال و بختیاری در تابستان انجام می شود

شاداب سازی 400 مدرسه چهارمحال و بختیاری در تابستان انجام می شود