مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-03سياسي

«سوپر اپلیکیشن فرهنگیان» راه اندازی شد


مشاور مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از راه اندازی سوپر اپلیکیشن فرهنگیان خبرداد و گفت: با راه اندازی این اپلیکیشن، برخی خدمات به صورت دیجیتالی به فرهنگیان ارائه شده است.

- کوروش داداش تبار احمدی مشاور مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از راه اندازی سوپر اپلیکیشن فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: این پلتفرم یک اپلیکیشن موبایلی است که چندین قابلیت و خدمات را ترکیب کرده و این امکان را به فرهنگیان می دهد تا بدون جابجایی بین برنامه ها، وظایف مختلفی را انجام دهند و به خدمات مختلف مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

داداش تبار با بیان اینکه سوپر اپلیکیشن ها، پتانسیل بسیاری برای ایجاد تغییر در کسب و کارها دارند، تأکید کرد: در راستای تدابیر مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان برای ورود به حوزه اقتصاد دیجیتال و کاهش ریسک های معمول در اینگونه پروژه ها، طراحی، تولید و توسعه سوپر اپلیکیشن در دستور کار قرار گرفت.

وی با توجه به اهمیت حمایت حداکثری فرهنگیان در نصب و بهره برداری از سرویس های پیاده سازی شده بر روی سوپر اپلیکیشن، تصریح کرد: این اقدام علاوه بر ایجاد ارزش افزوده مضاعف برای آنها، به رونق اقتصادی پلتفرم در کوتاه و میان مدت یاری رسانده و زمینه ساز توسعه سرویس های ارزش آفرین بر این بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سوپر اپلیکیشن فرهنگیان» راه اندازی شد

«سوپر اپلیکیشن فرهنگیان» راه اندازی شد