مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-14ورزشي

زیرساخت های ورزشی آبیک نیاز به تقویت جدی دارد


سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: برای پاسخگویی به نیاز جامعه ورزشی آبیک حتماً باید زیرساخت های ورزشی در این شهرستان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیکدر نشست با روسای هیئت های ورزشی گفت: معتقدیم هزینه برای ورزش سرمایه گذاری است و این سرمایه گذاری می تواند حتی در کوتاه مدت مانع مهمی برای افزایش بسیاری از آسیب های اجتماعی باشد.

مددخانی افزود: اگر زیرساخت ها، تجهیزات و امکانات بهتری ایجاد کنیم حتماً در ورزش همگانی و ورزش قهرمانی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان آبیک خواهیم بود چرا که این شهرستان سرشار از استعدادها و توانمندی های فوق العاده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در کنار ورزش قهرمانی، پرداختن به ورزش همگانی نیز از اولویت های دولت مردمی است و باید در مناسبت های مختلف شاهد برگزاری جشنواره ها، مسابقات بومی محلی و همایش های مختلف ورزش همگانی در سطح شهرستان باشیم.

مددخانی تاکید کرد: برگزاری این برنامه های همگانی می تواند تاثیر بسزایی در افزایش نشاط اجتماعی داشته باشد.

گفتنی است حجت اله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در برنامه ای 4 ساعته ضمن بازدید از سالن های ورزشی شهر آبیک و در نشستی با رییس اداره ورزش و جوانان، مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی آبیک نیاز به تقویت جدی دارد

زیرساخت های ورزشی آبیک نیاز به تقویت جدی دارد