مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-19اقتصادي

از پسرفت 20 درصدی تا وعده بهره برداری فاز اول پایانه شرق تهران ظرف 6 ماه آینده


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در بازدید از پایانه جدید شرق تهران گفت: در این پروژه ،حدود 15 تا 20 درصد پسرفت اتفاق افتاده و ظرف 6 ماه آینده فاز اول پایانه شرق به بهره برداری می رسد.

- رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در بازدید از پایانه جدید شرق تهران گفت: در این پروژه ،حدود 15 تا 20 درصد پسرفت اتفاق افتاده و ظرف 6 ماه آینده فاز اول پایانه شرق به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه بازدید از پایانه جدید شرق تهران در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه در طول پنج یا شش سال گذشته و به عبارتی از سال 96 که این پایانه با امکانات محدود قابل بهره برداری بود، طرح هایی همچون انبارداری، فروشگاهی و فضای گردشگری برایش در نظر گرفته شد و تنها موردی که پیش بینی نشد، پایانه ای برای مسافران شمال کشور بود.

وی با بیان اینکه قرار بود در سال قبل پایانه آماده شود که به تأخیر افتاد، یادآور شد: امسال اعتباری پیش بینی شد و پیگیری های خوبی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صورت گرفت.

پیمانکارانی که مشکل حقوقی داشتند تعیین تکلیف شدند و پیمانکار جدید در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: حداکثر تا 6 ماه آینده فاز اول به بهره برداری خواهد رسید و حداکثر یک سال نیز برای فازهای بعدی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پسرفت 20 درصدی تا وعده بهره برداری فاز اول پایانه شرق تهران ظرف 6 ماه آینده

از پسرفت 20 درصدی تا وعده بهره برداری فاز اول پایانه شرق تهران ظرف 6 ماه آینده