مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:502023-05-30حوادث

محکومیت 3 عضو اصلی باند قاچاق بین المللی مواد مخدر به اعدام


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم اعضای باند بین المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت : سه عضو اصلی این باند به اعدام محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم اعضای باند بین المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: متهم اصلی و گرداننده این باند از قاچاقچیان حرفه ای و بین المللی فعال در آذربایجان غربی بود که طی سالیان گذشته با تشکیل باند سازمان یافته مبادرت به قاچاق و ترانزیت مواد مخدر با همکاری همدستان خود می کرد.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات استان این باند متلاشی و پرونده امر تشکیل و در دادسرا و دادگاه انقلاب با حضور متهمان و وکلای آنها مورد رسیدگی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: در این پرونده بیش از 900 کیلوگرم مواد مخدر که عمدتا هرویین بود از متهمان کشف و ضبط شد.

عتباتی ادامه داد: برابر رای صادره سه متهم اصلی پرونده به مجازات اعدام و سایر متهمان به مجازات متناسب قانونی محکوم شدند.

نکته قابل توجهی که در حکم صادره وجود داشت و عتباتی به آن تاکید کرد اینکه حکم بر مصادره اموال ناشی از مواد مخدر با ارزش هزاران میلیارد ریال بود که مشتمل بر انواع آپارتمان، باغ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 3 عضو اصلی باند قاچاق بین المللی مواد مخدر به اعدام

محکومیت 3 عضو اصلی باند قاچاق بین المللی مواد مخدر به اعدام