مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-07اجتماعي

چشم انداز تحویل یک هزار کلاس در خوزستان تا پایان سال


مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: در سال گذشته 615 کلاس درس در قالب 150 مدرسه در استان خوزستان تحویل شد و برای امسال نیز این روند ادامه دارد و چشم انداز تحویل یک هزار کلاس درس تا پایان سال را داریم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: در سال گذشته 615 کلاس درس در قالب 150 مدرسه در استان خوزستان تحویل شد و برای امسال نیز این روند ادامه دارد و چشم انداز تحویل یک هزار کلاس درس تا پایان سال را داریم.

محمد سعیدی پور در آیین افتتاح مدرسه 12 کلاسه استثنایی ساعدی در ناحیه یک اهواز که امروز (17 خردادماه) برگزار شد اظهار کرد: نظم جدیدی در خوزستان شکل گرفته و مسیر تازه ای در نهضت مدرسه سازی استان باز شده است که با همراهی و نگاه سه گانه آموزش و پرورش، خیرین مدرسه ساز و نوسازی مدارس شاهد رشد بسیار خوب آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در سال گذشته 615 کلاس درس در قالب 150 مدرسه در استان خوزستان تحویل شد و برای امسال نیز این روند ادامه دارد و چشم انداز تحویل یک هزار کلاس درس تا پایان سال را داریم که بیانگر توسعه نهضت مدرسه سازی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه چهار پروژه آموزشی دانش آموزان استثنایی در خوزستان در دست اجرا است، افزود: ساخت مدارس استثنایی و مراکز آموزشی برای دانش آموزان با نیازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز تحویل یک هزار کلاس در خوزستان تا پایان سال

چشم انداز تحویل یک هزار کلاس در خوزستان تا پایان سال