مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-18اقتصادي

افزایش 4 درصدی اعتبارات دامپزشکی اردبیل


مدیرکل اسبق دامپزشکی استان اردبیل با اشاره به افزایش 4 درصدی اعتبار اداره کل دامپزشکی اردبیل گفت: افزایش اعتبارات موجب تقویت خدمات رسانی بهتر به روستاییان، - عشایر و دامداران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهلول تکلوی ظهر یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: در بحث اعتبارات طی دوران مدیریت با 3 میلیارد و 300 میلیون تومان این پست را تحویل گرفتم اکنون با افزایش 4 درصدی اعتبار دامپزشکی این پست را تحویل می دهم.

وی با بیان اینکه افزایش اعتبارات موجب تقویت خدمات رسانی بهتر به روستاییان، عشایر و دامداران در این مدت شده است، افزود: امیدواریم در آینده نیز شاهد افزایش بیش از پیش این اعتبار باشیم.

مدیرکل اسبق دامپزشکی استان اردبیل با اشاره به نمایان شدن بیماری های انگارا و آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در برخی از مناطق اردبیل ادامه داد: در سایه تلاش شبانه روزی و جهادگونه همکاران و با قرنطینه کردن 2 ماهه مناطق درگیر خوشبختانه هیچ بیماری حاد دامی در منطقه وجود ندارد و با وجود تعداد راه ها، داشتن مرز مشترک با جمهوری آذربایجان و سه استان دیگر جزو استان های پاک هستیم.

تکلوی به پرداخت معوقات اداره دامپزشکی اشاره کرد و گفت: برای پرداخت مطالبات تا تابستان سال 1399 با مشکل روبرو بودیم که پس از پیگیری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 درصدی اعتبارات دامپزشکی اردبیل

افزایش 4 درصدی اعتبارات دامپزشکی اردبیل