مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-14اقتصادي

افتتاح 8 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان جنوبی


بیرجند_ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از بهره برداری هشت پروژه در حوزه آبخیزداری و منابع طبیعی در استان طی هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

- علیرضا نصرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در هفته جهاد کشاورزی در استان تعداد هشت پروژه در حوزه آبخیزداری و بیابان زدایی در استان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها مربوط به شهرستان های بشرویه، نهبندان، درمیان، سربیشه، قاین، فردوس و طبس است، افزود: این پروژه ها شامل اجرای عملیات آبخیزداری و نهالکاری و آبیاری سنواتی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 98 خانوار با جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 824 نفر از مزایای این پروژه ها برخوردار می شوند، اضافه کرد: با اجرای این پروژه ها 27 روستای استان بهره مند شده و 25 مجتمع آبی استان تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

نصرآبادی گفت: مجموع اعتبارات ملی و دولتی هزینه شده برای افتتاح پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری استان طی هفته جهاد کشاورزی 136 هزار و 410 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دومین روز از هفته جهاد کشاورزی با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار و همچنین فرماندار و مسئولین شهرستان بشرویه پروژه قنات احیاء و مرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان جنوبی

افتتاح 8 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان جنوبی