مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-21اقتصادي

شنا کردن در تاسیسات آبی خراسان جنوبی ممنوع است


شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل گرما، شنا در دریاچه پشت سدها، آب بندان ها، کانال های آبیاری و نیز بندهای انحرافی استان ممنوع است.

- ایسنا/خراسان جنوبی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل گرما، شنا در دریاچه پشت سدها، آب بندان ها، کانال های آبیاری و نیز بندهای انحرافی استان ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه این شرکت که روز چهارشنبه 31 خرداد صادر شد، آمده است: هر سال با شروع فصل گرما برخی شهروندان بدون توجه به علائم هشدار دهنده و اطلاعیه های مکرر شرکت آب منطقه ای، مبادرت به شنا در دریاچه سدها، کانال های آبیاری و زهکشی همچنین بندهای انحرافی می کنند که متاسفانه این سهل انگاری ها موجب بروز خسارات جانی و مالی جبران ناپذیر می شود.

این اطلاعیه اضافه کرد: تاسیسات آبی صرفاً برای آبرسانی طراحی و احداث شده و به هیچ وجه برای شنا کردن مناسب نبوده لذا خطر غرق شدن در آنها وجود دارد همچنین تاسیسات و محل های اشاره شده دارای حریم قانونی هستند و ورود به حریم و شنا کردن در آنها ممنوع است.

شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی به شهروندان و ساکنان این مناطق توصیه کرد که به علائم هشدار دهنده توجه کنند و نسبت به تذکرات صادر شده اهتمام کافی داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر حاصل از رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا کردن در تاسیسات آبی خراسان جنوبی ممنوع است

شنا کردن در تاسیسات آبی خراسان جنوبی ممنوع است