مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-02سياسي

15 خرداد یکی از مهم ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران است


15 خرداد ماه یکی از مهم ترین روزهای تاریخی در مسیر انقلاب اسلامی ایران و تعالی آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: انقلاب و تأسیس نظام اسلامی نتیجه تفکرات، اعتقادات، ایمان و باور امام (ره) بود و باید این ایمان و باور را تقویت کنیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه امام باشیم.

وی ادامه داد: یکی از نقاط تاریخی در مسیر انقلاب انتخاب جانشین شایسته برای ادامه دادن مسیر انقلاب بود که پس از ارتحال امام (ره) شاهد بودیم که حرکت ملت و خبرگان ملت باعث شد تا حضرت امام خامنه ای به عنوان جانشین شایسته امام (ره) انتخاب و مسیر انقلاب را به سمت تعالی دنبال کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: حرکت مردمی در 15 خرداد ماه نیز یکی از مهم ترین نقاط حساس در تاریخ انقلاب است که باید یاد و خاطره شهدا انقلاب همیشه زنده نگه داشته شود البته ذکر این موضع نیز واجد است که حق در همه حال پیروز بوده و هیچ کس نمی تواند آن را محکوم کند.

آیت الله دژکام ادامه داد: امام راحل فرمود 15 خرداد را برای همیشه عزا اعلام می کنم و این اتفاق یک عاشورایی است در مسیر انقلاب که سینه زن های امام حسین شهید شدند 15 خرداد هم مثل 14 خرداد باید گرامی داشت زیرا آنان در اول پای نهضت امام ایستادند و اکنون نیز ملت ایران بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 خرداد یکی از مهم ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

15 خرداد یکی از مهم ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران است