مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-03اقتصادي

اصناف گسترده ترین شبکه اقتصادی کشور هستند


رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت از اصناف حمایت می کند، گفت: اصناف گسترده ترین شبکه اقتصادی کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صابر پرنیان صبح امروز شنبه در دیدار با فعالان صنعت آیینه، لوستر و آبکاران تبریز افزود: در حال حاضر محصولات لوستر کالای لوکس محسوب می شود و اتحادیه لوستر تأثیر زیادی در اقتصاد شهر دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته در خصوص مسائل مالیاتی جلسات متعددی برگزار شد که در این زمینه بخشی از مشکلات مالیاتی اعضای این اتحادیه حل شد.

وی با بیان اینکه در صورت وجود زمین مناسب در اطراف تبریز آماده ایجاد شهرک تخصصی برای اعضای این اتحادیه هستیم، گفت: ما مدافع اصناف هستیم و برای رفع موانع فعالیت اصناف تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید به اصناف اعتماد کنیم، افزود: اصناف جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و اصناف تبریز از گذشته تاکنون به تدین و انصاف زبانزد هستند.

وی اصناف را گسترده ترین شبکه اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: باید بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و طرح های بزرگ کسب و کار در شهر ایجاد شود.

پرنیان با بیان اینکه تولید ثروت در شهر باعث حرکت اقتصادی می شود، تاکید کرد: باید با سرمایه گذاری های کلان تبریز را ثروتمند کنیم چرا که در این صورت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف گسترده ترین شبکه اقتصادی کشور هستند

اصناف گسترده ترین شبکه اقتصادی کشور هستند