مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-09سياسي

میدان قوی تر باشد دیپلماسی بهتر عمل خواهد کرد


همدان_امام جمعه همدان به رونمایی از ابر موشک هایپر سونیک ایرانی فتاح اشاره کرد و گفت: دو گانه موشک و معیشت معنا ندارد، بلکه هرچه میدان قوی تر، - دیپلماسی بهتر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر ایجاد امید در جامعه افزود: امروز یکی از مهمترین وظایف مسئولان در جامعه ایجاد امید و نشاط اجتماعی در بین مردم است.

وی با بیان اینکه، کار دشمن ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه و سیاه نمایی است افزود: امید و نشاط باید در جامعه به پویایی برسد و تحرک ایجاد کند.

شعبانی گفت: مسئول کارآمد با رفع مشکل مردم می تواند ایجاد امید در جامعه را داشته باشند کند، اما دیگر آحاد جامعه نیز در این عرصه نقش دارند و همه باید مسئولیت پذیر باشیم.

وی در ادامه ضمن گلایه از برخی رسانه هایی که به روح حاکم جامعه کار ندارند و فقط اخبار منفی را منعکس می کنند گفت: متأسفانه برخی رسانه ها در داخل، تنها بر روی مشکلات و ترویج نا امیدی کار می کنند.

خطیب جمعه تصریح کرد: البته نقطه ضعف ها باید گفته شود چرا که دیدن نقطه ضعف ها و مطالبه آن باعث رفع آن و ایجاد نقطه قوت می شود.

وی در ادامه به رونمایی از ابر موشک هایپر سونیک ایرانی فتاح اشاره کرد و گفت: این اقدام بزرگ، هم دنیا را مبهوت قدرت نمایی ما کرد و هم دشمنان را مرعوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان قوی تر باشد دیپلماسی بهتر عمل خواهد کرد

میدان قوی تر باشد دیپلماسی بهتر عمل خواهد کرد