مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-21سياسي

فعالان عرصه تبلیغ در رویداد ملی نهضت تقدیر شدند


قائم مقام سازمان تبلیغات با اشاره به اینکه جهاد تبیین به عنوان فریضه ای فوری و واجب شرعی بر دوش ما قرار گرفته است، گفت: تقدیر و معرفی کسانی که قدم موثری در این جهاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، آیین چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان رویداد ملی نهضت در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

مردم، مسیر تبلیغ دین را در دست بگیرند در این برنامه روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات طی سخنانی با اشاره به اینکه جهاد تبیین به عنوان فریضه ای فوری و واجب شرعی بر دوش ما قرار گرفته است، گفت: تقدیر و معرفی کسانی که قدم موثری در این جهاد، آن هم در شرایط جنگ شناختی برمی دارند، جهاد دیگری است.

امروز به بهانه سالگرد تأسیس این نهاد مبارک از فعالان تبلیغ تجلیل می کنیم.

وی ادامه داد: ما این روز را گرامی می داریم و برای رسالت الهی تبلیغ که شرط مسلمانی و  ایمان است، سعی می کنیم این عزیزان را تجلیل کنیم و از جامعه می خواهیم مسیر تبلیغ دین را در دست بگیرند.

تقدیر از فعالان تبلیغ در ادامه از تعدادی از فعالان تبلیغ تجلیل شد که اسامی آنها به شرح زیر است: حجت الاسلام حسین رنجبر امام جماعت مسجد و فعال عرصه آسیب های اجتماعی و رفع محرومیت منصوره کوشکی همسر امام جماعت مسجد و فعال اجتماعی با محوریت مسجد و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان عرصه تبلیغ در رویداد ملی نهضت تقدیر شدند

فعالان عرصه تبلیغ در رویداد ملی نهضت تقدیر شدند