مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-20اقتصادي

وزارت علوم و بیمه مرکزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند


وزارت علوم و بیمه مرکزی برای حمایت بیمه ای از تجاری سازی محصولات دانش بنیان، فعالیت های پژوهشی و فناوری، حل مسائل صنعت بیمه با راهکارهای نوآورانه و فناورانه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در آیینی که امروز (سه شنبه) در محل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، تفاهم نامه همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به امضای محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مجید بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی رسید.

این تفاهم نامه به منظور گسترش همکاری های دوجانبه وزارت علوم و بیمه مرکزی در راستای توسعه زیست بوم نوآوری و اقتصاد دانش بنیان با رویکرد بهره مندی از ظرفیت های علمی و تخصصی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، مراکز رشد پردیس ها و پارک های علم و فناوری منعقد شد و طرفین تعهدات مشخصی را پذیرا شدند.

بر اساس این گزارش، بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های علمی و تخصصی دانشگاه ها و مراکز رشد و پارک های علم و فناوری برای حل مسائل صنعت بیمه با تکیه بر نظام مسأله محور، هوشمندسازی نظام تشخیص و ارتقای نظام اعتبارسنجی و مدیریت ریسک و طراحی و عرضه خدمات بیمه ای مناسب و جدید مختص زیست بوم دانش بنیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم و بیمه مرکزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

وزارت علوم و بیمه مرکزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند