مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-10سياسي

جای انجمن امامت در میان سایر انجمن های علمی حوزه علمیه خالی بود


مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه گفت: یکی از شاخص های تحول علوم ایجاد انجمن های تخصصی است و جای انجمن امامت در میان سایر انجمن های علمی حوزه خالی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری عصر شنبه در نخستین مجمع علمی امامت حوزه های علمیه اظهار داشت: جای انجمن امامت در میان سایر انجمن های علمی حوزه علمیه قم خالی بود و تلاش های علمی بزرگی در این رشته صورت گرفته است و اساتید، طلاب و پژوهشگران بسیاری در این عرصه فعالیت دارند که تأسیس این انجمن می تواند در راستای هم افزایی و افزایش این برنامه ها کمک کند.

مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه گفت: امید است که این انجمن علمی جایگاه خود را به دست آورد و برکات این انجمن علمی برای دنیای اسلام و مکتب تشییع روزافزون باشد.

وی اضافه کرد: یکی از شاخص های پیشرفت علم، تعامل و ارتباط علوم مختلف و زایش های علمی جدید است.

حجت الاسلام هاجری ادامه داد: وقتی علم در رشته ای رشد پیدا می کند موجب می شود دانشمندان جدید و دانش نو ظهور و بروز پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز مرزهای دانش و علوم، توسعه یافته و گسترده شده است افزود: امروز یک نفر نمی تواند به تمامی علوم تسلط داشته باشد و تخصصی شدن علوم از جمله شاخص های توسعه علم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای انجمن امامت در میان سایر انجمن های علمی حوزه علمیه خالی بود

جای انجمن امامت در میان سایر انجمن های علمی حوزه علمیه خالی بود