مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-06سياسي

مدیریت شهری در عرصه خدمت به مردم، تلاش شبانه روزی داشته باشد


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهرداری باید عرصه انتخاب مدیرانی باشد که مرد میدان هستند و برای خدمت به مردم، شب را از روز نمی شناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت ‎الله سید احمد علم‎ الهدی در دیدار با محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری مشهدالرضا (ع) از امکانات و ظرفیت هایی بهره مند است که پیش از هر چیز، باید آن را برای رضای خدا و امام هشتم (ع) در خدمت مردم قرار دهد.

این را بدانید که اگر عنوان و مسئولیتی کسب کردید، همه این ها در سایه گردش ایام و تحولات جریان هاست و مسئله ای نیست که پایدار و بادوام باشد؛ بر همین اساس، از همین ابتدا خود را به امام رضا (ع) بسپارید و در هیچ حرکت سیاسی و جناحی اسیر نشوید تا بتوانید صادقانه به زائر و مجاور امام هشتم (ع) خدمت کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مدیریت شهری برای خدمت صادقانه به مردم و امام هشتم (ع)، باید در تصمیم گیری و تصمیم سازی استقلال داشته باشد، افزود: بنده هیچ دخالتی در عزل و نصب های شهرداری ندارم و به تصمیم مدیریت شهری احترام می گذارم اما هرچه باشد، باید این را در نظر داشته باشید که شهرداری باید عرصه انتخاب مدیرانی باشد که مرد میدان هستند و برای خدمت به مردم، شب از روز نمی شناسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری در عرصه خدمت به مردم، تلاش شبانه روزی داشته باشد

مدیریت شهری در عرصه خدمت به مردم، تلاش شبانه روزی داشته باشد