مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-19اجتماعي

ضرورت آشناسازی نسل کودک و نوجوان با هویت ایرانی- اسلامی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره بر لزوم ارائه الگوهای شخصیتی در بسته های تربیتی گفت: آشناسازی نسل کودک و نوجوان با هویت ایرانی- اسلامی ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میر عظیمی پیش از ظهر دوشنبه طی نشستی با مدیریت اسناد و کتاب خانه ملی گیلان با تاکید بر معرفی الگوهای مناسب در قالب بسته های تربیتی اظهار کرد: آشناسازی نسل کودک و نوجوان با هویت ایرانی- اسلامی ضرورت دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های کارکنان دو مجموعه در غنی سازی اوقات فراغت نسل کودک و نوجوان، ضرورت مانوس سازی هرچه بیشتر آنان با کتاب و درعین حال، بسترهای موجود برای تبادل تجربه ها و معرفی هر چه بیشتر پیشینه افتخارآمیز ایران اسلامی و شخصیت های برجسته این سرزمین را نقطه ی آغازی مناسب برای افزایش هم گرایی ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

میرعظیمی با تاکید بر لزوم مخاطب شناسی و هویت بخشی به کودکان و نوجوانان ادامه داد: آشنایی با ویژگی ها و مختصات شخصیتی نسل کودک و نوجوان از رسالت متولیان عرصه فرهنگ است و ارائه الگو و سرمشق های تربیتی مبتنی بر این شاخصه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این نشست فراهم سازی زمینه های لازم برای برگزاری کارگاه های آموزشی و برپایی اردوهای فرهنگی برای کارکنان و مخاطبان مسئولان این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آشناسازی نسل کودک و نوجوان با هویت ایرانی- اسلامی

ضرورت آشناسازی نسل کودک و نوجوان با هویت ایرانی- اسلامی