مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:272023-05-29پزشكي

دختران سیگاری؛ نمادهای باکلاسی یا الهه های تنهایی


دختر نوجوان ظریف و زیبایی ست، موهایش از زیر شال سفیدرنگش بیرون ریخته است، در تاریکی کوچه با چند دختر و پسر هم سن و سال خودش ایستاده و سیگار می کشد، - خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: گاهی دختران نوجوانی را در کافه های شهر و یا در تاریکی کوچه ها در حال سیگار کشیدن می بینم، دخترکان زیبای دوست داشتنی که باید غرق در درس، ورزش، شعر و موسیقی باشند، اما نفس های شان بوی سیگار گرفته است و گاهی مثل پیرزن ها سرفه های خشک می زنند، اولین سوؤالی که با دیدن شان به ذهنم می آید این است که پدر و مادرشان کجا هستند و آیا از این لحظه دخترشان خبر دارند؟.

افزایش 133 درصدی مصرف سیگار در دختران نوجوان بنا به گفته رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت طبق مطالعات انجام شده از سال 95 تا 1400، میزان مصرف سیگار در دختران نوجوان ایرانی 133 درصد افزایش یافته است.

دختران سیگاری چه می گویند؟ در همین حال نوذر نخعی استاد پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز 8 خردادماه 1402 در نشست خبری به مناسبت هفته بدون دخانیات شرکت کرد.

وی در پاسخ به سؤوال خبرنگار فارس درباره علت افزایش مصرف سیگار بین دختران نوجوان می گوید: مصاحبه هایی را با دختران مصرف کننده سیگار و قلیان انجام داده ام، بعضی از آنها می گویند می خواهم، ثابت کنم، بزرگ شدم و این یعنی تا حالا دیده نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران سیگاری؛ نمادهای باکلاسی یا الهه های تنهایی

دختران سیگاری؛ نمادهای باکلاسی یا الهه های تنهایی