مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-19سياسي

سردار رادان:قانون از روی فردی که از روی مامور قانون رد شود، عبور می کند


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، وقتی یک نفر به خود جرأت می دهد از روی مامور امنیت عبور کند بایستی این را بداند که قانون از روی آن عبور می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه 29 خردادماه سال 1402 همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) با سفر به استان خوزستان به همراه جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی با خانواده سرگرد شهید محمد قنبری از شهدای مدافع امنیت در شهرستان صیدون دیدار کرد.

سردار احمدرضا رادان در دیدار با خانواده شهید محمد قنبری در روستای چلسرخ شهرستان صیدون استان خوزستان اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که امروز توفیق شد به زیارت خانواده محترم شهید قنبری بروم و بتوانم از نزدیک مزار آن عزیز آسمانی را زیارت کنم.

وی بیان کرد: شهید قنبری اولین شهید و آخرین شهید راه امنیت مردم نخواهد بود چرا که مجموعه انتظامی همواره در مسیر برقراری نظم و امنیت در جامعه، آماده جانفشانی هستند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان:قانون از روی فردی که از روی مامور قانون رد شود، عبور می کند

سردار رادان:قانون از روی فردی که از روی مامور قانون رد شود، عبور می کند