مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 03:502023-06-07ورزشي

بسکتبال گرگان نیازمند اسپانسر ملی است


شهردار گرگان از نبود اسپانسر ملی حامی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آستانه آغاز مرحله دوم بازی های غرب آسیا خبر داد.

- ایسنا/گلستان شهردار گرگان از نبود اسپانسر ملی حامی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آستانه آغاز مرحله دوم بازی های غرب آسیا خبر داد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی شامگاه سه شنبه 16 خرداد ماه 1402 در آیین همزمان تجلیل از قهرمانان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال کشور و بدرقه بازیکنان و کادر فنی به مرحله دوم مسابقات باشگاه های غرب آسیا که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری آیین نامه مالی دارد و هر نوع عملیات مالی که در مجموعه شهرداری اتفاق می افتند مستلزم تهیه و تنظیم اسناد مالی معتبر است.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر به سه مقام قهرمانی رسیده و هتریک کرده است، ادامه داد: این تیم یک تیم حرفه ای است و حق الزحمه بازیکنان خارجی تیم به دلار پرداخت می شود که به دلیل تفاوت قیمت دلار اغلب در پرداخت ها از سوی بازرسی و دستگاه های نظارتی با مشکلاتی مواجه می شویم زیرا چارچوبی در قانون برای اینگونه موارد تعریف نشده است.

شهردار گرگان به برنامه ریزی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در حمایت های مالی از تیم اشاره کرد و افزود: قطعاً وقتی تیمی قهرمان می شود و به این سطح بسکتبال آسیا می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال گرگان نیازمند اسپانسر ملی است

بسکتبال گرگان نیازمند اسپانسر ملی است