مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-13سياسي

واکنش معاون حقوقی رییس جمهور به جان باختن 662 بیمار تالاسمی بر اثر تحریم دارویی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به تاثیر تحریم در جان باختن بیماران تالاسمی گفت: پرونده ای در دادگاه بین المللی دادگستری داریم که در مورد تحریم است؛ - معاون حقوقی رییس جمهور گفت: پرونده ای در دادگاه بین المللی دادگستری داریم که راجع به تحریم است؛ این پرونده ده جلد دارد که یک موضوع آن بحث بیماران تالاسمی است و اسناد آن نیز آماده شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به تاثیر تحریم در جان باختن بیماران تالاسمی گفت: پرونده ای در دادگاه بین المللی دادگستری داریم که در مورد تحریم است؛ این پرونده ده جلد دارد که اسنادِ آثار تحریم بر سلامت، رفاه و زندگی مردم در آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه این اسناد تحویل دیوان دادگستری بین المللی شده است و وکلای بین المللیِ ما روی موضوع کاملا مسلط هستند، افزود: یک موضوع بحث بیماران تالاسمی است که اسناد آن آماده شده است و به دنبال این هستیم که تحریم های آمریکا از آن منظر نیز مورد پی گیری قرار گیرد.

دهقان گفت: شاید از دیدگاه حقوق بشری توسط وزارت امور خارجه اقداماتی انجام شده باشد باید پرسیده شود احتمالا ستاد حقوق بشر و وزارت امور خارجه احتمالا پی گیری کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون حقوقی رییس جمهور به جان باختن 662 بیمار تالاسمی بر اثر تحریم دارویی

واکنش معاون حقوقی رییس جمهور به جان باختن 662 بیمار تالاسمی بر اثر تحریم دارویی