مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-21اقتصادي

تکلیف مالیاتی 4 میلیون نفر از اصناف و مشاغل مشخص شد


تا صبح امروز پرونده مالیاتی 4 میلیون نفر از صاحبان اصناف و مشاغل مشخص شد.

- مهدی موحدی بک نظر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه ایا مهلت استفاده از تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم برای مالیات اصناف و مشاغل تمدید می شود، گفت: هنوز دستوری به سازمان امور مالیاتی نرسیده ما سازمان مجری قانون هستیم و اگر قرار بر تمدید مهلت باشد، یا جلسه سران قوا و یا مجلس باید تصمیم بگیرد و به ما ابلاغ کند و فعلا تا آخرین ساعات امروز 31 خرداد ماه فرصت برای استفاده از تسهیلات تبصره 100 و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی وجود دارد.

وی در مورد اینکه تا کنون مالیات چه تعداد از صاحبان اصناف و مشاغل مشخص شده است، گفت: تا صبح امروز تکلیف بیش از 4 میلیون نفر از صاحبان اصناف و مشاغل مشخص شده است که این تعداد به میزان 90 درصد کل مؤدیان مالیاتی سال گذشته بوده که در قالب تبصره 100 قانون مالیات های مستقیم و یا ارائه اظهارنامه مالیات آنها تعیین تکلیف شده است.

موحدی همچنین گفت: البته امروز هم فرصت وجود دارد و باید صبر کنیم تا آخرین زمان قانونی سپری شود تا آمار واقعی از مالیات های اصناف و مشاغل ارائه کنیم.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی در مورد اینکه چه تعداد از افراد از تسهیلات تبصره 100 استفاده کرده اند، گفت: 80 درصد از مؤدیان در قالب تبصره 100 و 20 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مالیاتی 4 میلیون نفر از اصناف و مشاغل مشخص شد

تکلیف مالیاتی 4 میلیون نفر از اصناف و مشاغل مشخص شد