مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-20سياسي

وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه ای برای رفع کمبود کود شیمیایی ندارد


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عیسی زاده در جلسه علنی امروز (سه شنبه 30 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با صلاحیت محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: ما امروز برای بزرگترین نهادی که روی سفره مردم تأثیر می گذارد یعنی وزارت جهاد کشاورزی تصمیم گیری می کنیم.

وی بیان کرد: سوال بنده آن است که آقای نیکبخت برای آبرسانی به مزارع چه اقداماتی قرار است انجام دهید؟ شما برای مواجهه با خشکسالی چه مواردی را در برنامه خود پیش بینی کردید؟ عیسی زاده تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی گندم پایین است و برای افزایش نرخ آن و تشویق کشاورزان چه برنامه ای دارید؟ برنامه شما برای توسعه آبیاری نوین چیست؟ انتظار مجلس این است که دانش بنیان در عرصه کشاورزی وارد شود و مردم باید از محصولات با کیفیت بهره مند شوند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه ای برای رفع کمبود کود شیمیایی ندارد

وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه ای برای رفع کمبود کود شیمیایی ندارد