مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-18حوادث

عاقبت نافرجام زمین خواری در تبریز، قلع و قمع 2 ویلای غیرمجاز


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز گفت: 2 دستگاه ویلای غیرمجاز داخل در اراضی ملی و منابع طبیعی دارای ارزش اقتصادی و زیست محیطی قابل توجه در شهرستان تبریز با دستور مقام قضایی تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سعید پورحیدری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز دو دستگاه ویلا که بصورت غیر قانونی داخل در اراضی ملی احداث گردیده بود با حضور عوامل انتظامی و نماینده دادستان قلع و قمع شد.

  رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز گفت: مقابله با پدیده شوم زمین خواری از مطالبات به حق مردم و از اولویت برنامه ای کاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در جهت صیانت از انفال عمومی و حفظ حقوق بیت المال است.

     سعید پورحیدری افزود: هر گونه دخل و تصرف در اراضی ملی و منابع طبیعی مصداق بارز زمین خواری بوده و جرم تلقی می گردد که به عنوان خط قرمز ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز محسوب می شود و مجرمان تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

     وی همچنین ضمن اشاره به رصد اراضی ملی و انفال عمومی با استفاده از تصاویر ماهواره ای و هوایی، تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف و زمین خواری، زمین خواران، متصرفان و متخلفان اراضی ملی با اشد مجازات توسط دستگاه قضاء مواجه خواهند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت نافرجام زمین خواری در تبریز، قلع و قمع 2 ویلای غیرمجاز

عاقبت نافرجام زمین خواری در تبریز، قلع و قمع 2 ویلای غیرمجاز