مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:342023-05-29اجتماعي

برقراری جوی نسبتا پایدار طی امروز در استان اردبیل


براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل طی امروز جوی نسبتا پایدار برای استان پیشبینی می شود اما از روز چهارشنبه با تشدید ناپایداری ها شرایط جوی دستخوش تغییراتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان ،تحلیل آخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی نشان می دهد که جو استان طی امروز نسبتاً پایدار بوده و عموماً آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

همچنین در ساعات بعدازظهر شاهد رشد ابرهای همرفتی، وزش باد جنوبی (گاهی تند) و در مناطق مرکزی و جنوبی استان رگبار باران و یا رعدوبرق خواهیم بود.

براساس اطلاعیه این اداره کل با توجه به وزش باد جنوبی، استقرار هوای نسبتاً گرم و افزایش غلظت گردو غبار در برخی مناطق استان دور از انتظار نخواهد بود.

بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از روز چهارشنبه (10 خرداد) با گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو، ناپایداری ها تشدید شده و در ساعات بعد از ظهر و عصر شاهد وزش تندبادهای لحظه ای، رخداد رگبار باران و رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ، اصابت صاعقه و در برخی مناطق آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی خواهیم بود و همچنین طی این مدت از دمای هوا قدری کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری جوی نسبتا پایدار طی امروز در استان اردبیل

برقراری جوی نسبتا پایدار طی امروز در استان اردبیل