مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-07اقتصادي

فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش کلاه قاضی افتتاح شد


فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش در پارک ملی و پناهگاه حیات کلاه قاضی استان اصفهان به حضور مجازی رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاح پروژه های محیط زیست هشت استان کشور با حضور مجازی علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست عصر چهارشنبه برگزار و فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش استان اصفهان با زیربنای 220 متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای نگهداری گونه های گوشت خوار احداث شده است.

فاز دو و سه این مرکز نیز در حال ساخت است که فاز دوم برای نگهداری گونه های علف خوار و فاز سوم برای نگهداری پرندگان خواهد بود.

علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این آیین با بیان اینکه تنوع زیستی کشور اعم از گیاهی و جانوری در جهان مثال زدنی است و می طلبد طبق اصل 50 قانون اساسی آنها را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: امروز با افتتاح مراکز تیمار و بازپروری، پناهگاهی برای حیات وحش مظلوم کشور ایجاد می شود که اگر دچار آسیب و بیماری شدند در زیستگاه ها درمان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش کلاه قاضی افتتاح شد

فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش کلاه قاضی افتتاح شد