مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-20فرهنگي

«گل یاس» با صدای فرهاد حیدری منتشر شد/ سیری در موسیقی اصیل ایرانی


«گل یاس» عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های منتشرشده در حوزه موسیقی ایرانی است که به تازگی با آهنگسازی حسین پرنیا و صدای فرهاد حیدری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- گل یاس عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های منتشرشده در حوزه موسیقی ایرانی است که به تازگی با آهنگسازی حسین پرنیا و صدای فرهاد حیدری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم گل یاس به آهنگسازی حسین پرنیا و خوانندگی فرهاد حیدری در ژانر موسیقی اصیل ایرانی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

گل یاس ، موی رهایت ، اشارت ، خون سیاوش ، می عشق ، رنگ سه گاه ، ساز و آواز سه گاه با استفاده از اشعار عطار نیشابوری، رهی معیری، نصرالله عسگری عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

حسین پرنیا از جمله هنرمندان باسابقه موسیقی ایرانی است که طی سال های گذشته در حوزه های نوازندگی سنتور و آهنگسازی فعالیت های زیادی را انجام داده است.

وی پس از طی دوره های آموزشی مختلف در سال 1373 گروه همایون را تشکیل داد و در همین ایام بود که غیر از حوزه نوازندگی در حوزه های آهنگسازی نیز به فعالیت مشغول شد.

تجربه در خیال به خوانندگی ایرج بسطامی، رقص آشفته با صدای ایرج بسطامی، حال آشفته با صدای ایرج بسطامی و رضا رضایی پایور، خاطره ها به خوانندگی فرزاد امیریوسفی، وصف عشق به خوانندگی رضا رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گل یاس» با صدای فرهاد حیدری منتشر شد/ سیری در موسیقی اصیل ایرانی

«گل یاس» با صدای فرهاد حیدری منتشر شد/ سیری در موسیقی اصیل ایرانی